onsdag 4 mars 2015

150304 - Presentation


Tänkte att jag kanske skulle presentera den här bloggen, men i min iver hann jag publicera ett inlägg innan det här presentationsinlägget.
Jag har haft en blogg innan, men tröttnade när mina fotoidéer tog slut. För några månader sedan stod jag, Hanna och Lovisa i mitt rum. Vi pratade om något när de kom på att jag borde ha en pysselblogg. Vi pratade om massa framtida inlägg och sedan dess har jag fotat och fotat. Men problemet med hur jag skulle redigera bilderna dök snabbt upp och jag tappade lusten nästan lika fort som jag fått den. Men igår visade Hanna lite olika sätt att redigera bilder. Jag fastnade för en slags redigering och har aldrig gillat att redigera bilder lika mycket som jag gjort nu!
Det där med pysselblogg stämmer, jag ska lägga ut lite småpyssel jag gör om dagarna, men även recept på godsaker och bilder från min vardag. Om jag vågar kanske jag lägger upp en och annan dikt också.
Här är en bild på ett mellanmål. Mellanmål är något jag uppskattar mycket. Det är en paus från vardagens stress då jag bara kan sitta tyst och bläddra i inredningstidningar, mattidningar eller skrivartidningar.

2 kommentarer: